Moduri usoare de a va stimula metabolismul – Partea II

6. Bea ceai verde sau ceai Oolong

Ceaiul verde și ceaiul oolong s-au dovedit a crește metabolismul cu 4-5% .

Aceste ceaiuri ajută la transformarea unora dintre grăsimile depozitate în corp în acizi grași liberi, care pot crește arderea grăsimilor cu 10-17% .

Deoarece sunt sărace în calorii, consumul acestor ceaiuri poate fi bun atât pentru scăderea în greutate, cât și pentru menținerea greutății.

Se crede că proprietățile lor de stimulare a metabolismului pot ajuta la prevenirea temutului platou de pierdere în greutate care apare din cauza scăderii metabolismului.

Cu toate acestea, unele studii constată că aceste ceaiuri nu afectează metabolismul. Prin urmare, efectul lor poate fi mic sau se poate aplica numai unor persoane.

REZUMATConsumul de ceai verde sau ceai oolong poate crește metabolismul. Aceste ceaiuri vă pot ajuta, de asemenea, să pierdeți în greutate și să o păstrați.

7. Mănâncă alimente picante

Ardeii conțin capsaicină, o substanță care vă poate stimula metabolismul .

Cu toate acestea, mulți oameni nu pot tolera aceste condimente la dozele necesare pentru a avea un efect semnificativ.

Un studiu al capsaicinei, la doze acceptabile, a prezis că consumul de ardei ar arde în jur de 10 calorii suplimentare pe masă. Peste 6,5 ani, aceasta ar putea reprezenta o pierdere în greutate de 1 kg (0,5 kg) pentru un bărbat cu greutate medie.

Singur, efectele adăugării condimentelor în mâncarea dvs. pot fi destul de mici. Cu toate acestea, poate duce la un ușor avantaj atunci când este combinat cu alte strategii de stimulare a metabolismului.

REZUMAT

Consumul de alimente picante ar putea fi benefic pentru stimularea metabolismului și vă va ajuta să vă mențineți o greutate sănătoasă.

8. Ia un somn bun

Lipsa somnului este legată de o creștere majoră a riscului de obezitate .

Acest lucru poate fi parțial cauzat de efectele negative ale privării de somn asupra metabolismului.

Lipsa somnului a fost, de asemenea, legată de creșterea nivelului de zahăr din sânge și de rezistența la insulină, ambele legate de un risc mai mare de a dezvolta diabet de tip 2.

De asemenea, s-a demonstrat că stimulează hormonul foamei grelina și reduce hormonul plenitudinii leptina.

Acest lucru ar putea explica de ce mulți oameni lipsiți de somn se simt flămânzi și se luptă să slăbească.

REZUMAT

Lipsa somnului poate reduce numărul de calorii pe care le ardeți, poate schimba modul în care prelucrați zahărul și vă poate perturba hormonii care reglează pofta de mâncare.

9. Bea cafea

Studiile au arătat că cofeina din cafea poate crește metabolismul cu 3-11%. La fel ca ceaiul verde, promovează și arderea grăsimilor.

Cu toate acestea, acest lucru pare să afecteze mai mult oamenii slabi. Într-un studiu, cafeaua a crescut arderea grăsimilor cu 29% pentru femeile slabe, dar doar 10% pentru femeile obeze.

Efectele cafelei asupra metabolismului și arderea grăsimilor pot contribui, de asemenea, la pierderea în greutate și la întreținerea cu succes.

REZUMAT

Consumul de cafea vă poate crește semnificativ metabolismul și vă poate ajuta să slăbiți.

10. Înlocuiți grăsimile de gătit cu ulei de cocos

Spre deosebire de alte grăsimi saturate, uleiul de cocos este relativ ridicat în grăsimile cu lanț mediu.

Grăsimile cu lanț mediu vă pot crește metabolismul mai mult decât grăsimile cu lanț lung găsite în alimente precum untul.

Într-un studiu, cercetătorii au descoperit că grăsimile cu lanț mediu au crescut metabolismul cu 12% comparativ cu grăsimile cu lanț lung, care au crescut-o cu doar 4%.

Datorită profilului unic de acizi grași al uleiului de cocos, înlocuirea unora dintre celelalte grăsimi de gătit cu acesta poate avea beneficii modeste pentru pierderea în greutate.

REZUMATÎnlocuirea altor grăsimi de gătit cu ulei de cocos poate ajuta la creșterea ușoară a metabolismului.

Linia de fund

Efectuarea unor mici modificări ale stilului de viață și încorporarea acestor sfaturi în rutina ta poate crește metabolismul.

A avea un metabolism mai ridicat vă poate ajuta să pierdeți în greutate și să-l mențineți, oferind în același timp mai multă energie.

Lasa un raspuns